lørdag den 23. marts 2013

Guitar - mixed media


Gave til min svigersøn, som spiller og synger og faktisk er ret god til begge dele. ;-)



Jeg byggede baggrunden op med akrylfarver, jeg smurte på med en hvidtekost. Så malede jeg et par sorte felter. Derpå kørte jeg et lag hvid maling på med en skumrulle, så det dannede et transparent lag. Jeg limede mønsterpapir og nodepapir på, satte spor med bobleplast og bølgepap og lavede stjerner med en skabelon.





Jeg brugte en plastikkasse til at spraye hvidt mønster på maleriet. Jeg lavede selv en lille node-skabelon, som jeg brugte til at "drysse" små noder ned ad lærredet.


Omridset af guitararmen tegnede jeg op vha overhead.



Så malede jeg armen op med sort akrylmaling.


Han blev ret glad for maleriet, som nu hænger på hans værelse. :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar