onsdag den 20. august 2014

Landart - på legepladsen

 
 
Min første billedkunsttime med denne 5. klasse endte med udetimer på legepladsen i dejligt vejr og med engagerede børn, som aldrig havde lavet landart før.


Jeg viste dem først en stribe billeder på smartboard i klassen af mange forskellige landart projekter, og de fik mulighed for at stille spørgsmål.



De var 2-4 personer gruppevis.


 Et godt projekt at lave fra 13-15 fredag eftermiddag. ;-)


Jeg synes, resultaterne blev meget forskellige, men meget fine hver især. :-)

















2 kommentarer:

  1. Hold nu op, hvor er du kreativ og inspirerende. Gid jeg var din billedkunstelev :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne da også være rigtig hyggeligt. ;-) At have dig som billedkunstelev.
      Jeg nyder meget mine billedkunsttimer, og elsker når mine elever "blomstrer" og vokser. Og hvis andre kan få lidt inspiration her på bloggen, når jeg deler, hvad jeg laver, ja - så er jeg bare glad. :-)

      Slet