tirsdag den 26. marts 2013

Workshop med små collager på mdf



Jubiii! Jeg har været på workshop i dag og lært noget nyt. Elsker det! Er foreløbig færdig med disse 4 fine små collager og har flere på vej. :-)




I dag har det været helt min egen dag, lige fra tidlig morgen til langt ud på aftenen. Og den har været super kreativ fra start til slut.. Nu sidder jeg i min gode stol og hviler mine ømme ben og ømme ryg og er rigtig godt tilfreds. :-)


Jeg har deltaget i en workshop hos Mille-maj i hendes nye butik i Frederikssund og har lært en masse nyt, som jeg glæder mig til at bruge sammen med børnene på skolen, når jeg nu kommer på arbejde igen.
Du finder hendes kurser HER


Aviser, fotokopier, tekster af mange slags og tegneserier danner baggrund.



Lav seje tekster i word - f.eks typewriter old style med sort baggrund.



 

 

Udsnit af materialer.









Sort i kanten rammer billederne ind.


Spraylak til sidst giver en fin finish.






Billeder på kalkerpapir, så man kan se igennem.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar