lørdag den 26. april 2014

Blomster, smukke ting og velvære


For tiden hjælper jeg min veninde en del, som lige har åbnet den mest fantastiske blomster og interiør butik! Høgholt blomster og interiør

Jeg har aldrig stået i butik før, så jeg lærer noget nyt hele tiden, og det er super spændende. Derudover er det utrolig rart at være i butikken, luften er ren og frisk (døren står næsten konstant åben), der dufter virkelig lækkert (og ikke for overdøvende) af blomster, der er en dejlig ro (selv når der er mange mennesker) og så er der ikke mindst vildt smukt!


Tag selv et kig og se om du ikke er enig. :-)











2 kommentarer:

  1. Hendes blomsterbutik er så poetisk og eventyrlig, at jeg næsten ikke ville nænne at fjerne blomster derfra. Hold da op!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også den der wauw-følelse, selvom jeg næsten er der hver dag, og så er det endda bedre i virkeligheden, for atmosfæren kan man altså ikke helt mærke på et billede. :-)
      Der kommer også mange ind, som bare lige skal have oplevelsen.

      Slet